služby

kruháč mix

smíšený trénink určený pro muže a ženy různé věkové skupiny (15+). Tento trénink není jednostranně zaměřeným fitness programem, ale snaží se rovnoměrně rozvíjet všech 10 dílčích schopností: odolnost srdečně-cévního a dýchacího systému, vytrvalost, sílu, kloubní pohyblivost, výbušnost, rychlost, koordinaci, rovnováhu a přesnost. Pokud potřebujete zlepšit fyzickou kondici, redukovat svoji hmotnost nebo množství tuku v těle, zhubnout nebo jenom zformovat postavu, je kruháč mix ta správná volba pro vás.

PUMPA

těžká varianta tréninku, kde se využívá k prokrvení a maximálnímu napumpování procvičovaného svalu určitý pohyb/cvik nebo systém cviků, které soustředí okysličenou krev co nejdéle do jednoho místa až do úplného vyčerpání procvičovaného svalu. Je tak ideální pro rozvoj svalové hmoty, síly a svalové vytrvalosti. Jedná se o velmi náročný trénink, který vyžaduje dobrou znalost techniky základních cviků jako je dřep, pozved, shyb, tlak ve stoje atd. Je tedy vhodný pro muže cca od 18 let s dobrou fyzičkou, kteří mají již něco odcvičeno a chtějí se posunout dál.

SPALOVAČ

je též námi vytvořený tréninkový koncept pro ženy, které chtějí efektivně redukovat tuk, tvarovat postavu, zlepšit koordinaci pohybů a fyzickou zdatnost. Tento trénink je co do obsahu podobný tréninku pro muže pumpa. Využívá tedy k prokrvení a maximálnímu napumpování procvičovaného svalu určitý pohyb/cvik nebo systém cviků, které soustředí okysličenou krev co nejdéle do jednoho místa až do úplného vyčerpání procvičovaného svalu a je tak ideální pro rozvoj svalové hmoty, síly a svalové vytrvalosti. Používají se ale menší váhy a je více zaměřen na problémové ženské partie, jako je bříško, zadek, nohy. Jedná se o náročný trénink, který vyžaduje dobrou znalost techniky základních cviků jako je dřep, pozved, shyb, tlak ve stoje atd. Je tedy vhodný pro ženy cca od 18 let s dobrou fyzičkou, které mají již něco odcvičeno a chtějí se posunout dál.

restart (50+)

je námi vytvořený tréninkový koncept pro dříve narozené. Na tomto tréninku se snažíme vás dostat zpět do kondice, zlepšit tím váš život a vykouzlit úsměv na tváři. Netvrdíme, že to bude vždy lehké, ale věříme, že díky tomuto skupinovému tréninku překonáte sami sebe. Cviky budou prováděny po většinu času tréninku na TRX (závěsný systém) který vám pomůže vybudovat pevnou a zdravou postavu. Při tréninku využijete svou vlastní tělesnou hmotnost, cvičení bude zábavné, efektivní a přinese skvělé výsledky. Cvičení na TRX je určeno pro úplné začátečníky i elitní sportovce. Cviky lze snadno stupňovat změnou nastavením polohy těla. Různá pohybová centra přidala TRX do programů pro dříve narozené, protože cvičení vám umožní pohybovat se bez strachu z pádu.

kettlebell

Co je to kettlebell? Je to posilovací náčiní původem ze starého Ruska, takzvaná stará škola (old school). Jedná se o litinovou kouli s plochým dnem a madlem/uchem. První zmínky o cvičení s kettlebellem (dříve nazývané girjou) pochází z počátku 18. století (1704). Náčiní podobná kettlebellu ale pochází o několik staletí dříve. Například v Číně (shi suo) v Japonsku (ishi sashi). V 19. a počátkem 20. století byly kettlebelly standardním a hojně využívaným náčiním silového tréninku. V Rusku se později staly jedním z hlavních náčiní silového tréninku při výcviku armády, policie a speciálních sil. Pavel Tsatsouline je člověk, který může za nynější masivní používání tohoto náčiní na západní polokouli. Momentálně působí ve Spojených státech, kde se věnuje psaní svých knih a pracuje také ve fitness. Je autorem velmi známého pojetí tréninku Russian bear, právě on svým čtenářům přednesl výhody plynoucí ze cvičení s kettlebellem, ale také názorně ukázal, jaké cviky je možné s nimi provádět, a tím otevřel cestu k masivnímu rozšíření kettlebellu mezi trénující populaci. V současnosti je Pavel lídrem organizace Strong First (www.strongfirst.com), která je světově nejuznávanější v oblasti edukace a metodiky tréninku s kettlebellem, velkou činkou a v neposlední řadě vlastní vahou. V Česku je zakladatelem kettlebell liftingu Pavel Macek, šéfinstruktor školy kb5.

TRX

TRX (Total-Body Resistance Exercise) je závěsný systém, který se skládá ze dvou pevných popruhů nastavitelné délky zakončenými madly pro ruce či nohy. TRX bylo vyvinuto americkými vojenskými námořními jednotkami pro udržení kondice vojáků mimo základnu, především pak v malých prostorech. Po celou dobu cvičení je využíváno pouze váhy vlastního těla, kdy je část těla zavěšena v TRX a zbytek zůstává v kontaktu s podložkou. Intenzita cvičení je pak korigována nastavením polohy těla. Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách stejně tak, jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

JUDO

JUDO je styl japonského bojového umění a velmi rozšířený úpolový sport. Judo, celý název Kodokan Judo, vzniklo z několika škol džiu-džitsu (jiu-jitsu), které vyučovaly sebeobranu neozbrojeného člověka v tehdejším pojetí. Sebeobrana řešila skutečné bojové situace, které vznikaly při boji muže proti muži. Jestliže jeden z bojovníků přišel v boji o svou zbraň, nastala situace, kdy musel bojovat o svůj život. Úspěšné provedení technik pak končilo smrtí útočníka nebo jeho destruktivním poškozením tj. zlomeniny, vykloubeniny atd. Cílem juda je mít možnost volby, zda při úspěšně provedené obraně útočníka poraním nebo nad ním pouze získám kontrolu a vysvětlím mu marnost jeho počínání. Tomuto cíli odpovídá i skladba technik waza. Kolébkou juda je Tokio v Japonsku.

muay thai

Muay Thai, známé též jako thajský box (thaibox), je thajské plnokontaktní bojové umění. Vyvinulo se z bojového umění Muay Boran a má více než tisíciletou tradici. Muaythai byl primární a nejúčinnější způsob sebeobrany používaný válečníky na bojištích ve všech jejich válečných konfliktech, které probíhaly v časech historie celého národa asijských zemí. Největší popularitu si tento způsob boje však získal u válečníků, jimiž byla osídlena území dnešního Thajska. Po uklidnění válečných konfliktů se souboje odehrávaly převážně na tržištích. Později začaly vznikat specializované stadiony a zápasy se přesunuly do klasického ringu. Jedná se o jeden z nejtvrdších bojových sportů. Jsou povoleny údery lokty a koleny.

Jóga

Jóga je naukou o těle, mysli, vědomí a duši. Znalost anatomie a fyziologie lidského těla využívá jóga v propracovaném systému tělesných cvičení a očistných technik, které pomáhají udržet tělo zdravé a v dobré kondici. Pomocí dechu učí jóga pracovat s jemnou energií – pránou. Naše raw jóga je kombinací toho nejlepšího z různých jógových stylů.

FYZIOTERAPIE

Fyzioterapie je oborem s bohatou historií, který je v systému péče o zdraví nepostradatelný. Je součástí tzv. ucelené rehabilitace. Ta využívá takové prostředky, jež pomáhají lidem s postižením (disabilitou) vést kvalitní život. Fyzioterapie je obor, který dokáže léčit nejen bolesti pohybového aparátu – svalů, šlach a kloubů, ale dokáže také ulevit od bolestí hlavy, bolestí břicha či menstruačních bolestí a zmírnit obtíže vznikající v důsledku psychického vypětí či stresu. Fyzioterapie v rámci prevence pomáhá předcházet problémům se zády a klouby, zpomaluje stárnutí a opotřebování těla, zlepšuje schopnost regenerace po fyzickém zatížení nebo psychickém napětí.

Masáže

Masáž je stará jako lidstvo samo. Už i praotec Čech (a nejen on, ale i Egypťané, Římané a Řekové) věděl, že bolest zraněného či nemocného místa dříve vymizí, když si ji bude třít. Léčivá moc doteku odstraňuje stres, omlazuje a dává blahodárný pocit zdraví. Podle hmatů, jejich směru a intenzity, se masáž používá jako prostředek fyzické i duševní relaxace.

Nabídka masáží

Sportovní masáž

U sportovců dochází díky pravidelným tréninkům k daleko větší únavě než u běžné populace. Snaha po dosažení maximálních výkonů vyžaduje také důkladnější a důslednější přístup k regeneraci sil, pro které je právě masáž důležitá.

Relaxační masáž

Relaxační masáž je zřejmě nejstarším a nejjednodušším způsobem léčby. Lidé všech věkových kategorií rádi využívají blahodárného účinku pravidelných masáží. Relaxační masáže pomáhají k uvolnění svalového napětí, vytvoření příjemného pocitu pohody a celkového uvolnění. Tím dochází k pozitivní stimulaci psychiky a nervového systému.

Medová masáž

Medová masáž patří mezi staré a ověřené postupy ukrajinského lidového léčitelství. Do západní Evropy přinesl medové masáže Oleg Lohnes, který vedl Institut pro lidovou medicínu v Kyjevě. Medová masáž je účinná na stres, chronická onemocnění, lepší prokrvení pokožky, pro oživení celého organizmu, i na bolesti kloubů, artrózu, artritidu a revmatizmus.

Breussova masáž

Breussova masáž regeneruje meziobratlové ploténky, čímž nejen vyřeší široké spektrum zdravotních potíží, ale mimo jiné vede i k odbourávání hluboko uložených psychických problémů. Kdo by se v dnešní době rád nezbavil, alespoň částečně, svých hluboko uložených psychických problémů?

kineziotaping

Kineziotaping neboli tejpování pochází od slova kineze – pohybovat, kterou vyvinul v 70. letech minulého století japonský lékař a chiropraktik Kenzo Kase. Kineziotaping ve světě i u nás zažívá bouřlivý nárůst ve všech oblastech sportu, regenerace i rehabilitace. Barevné pásky (tejpy) se objevily přibližně před 7 lety na tělech sportovců z Olympijských her. V té době nikdo netušil, že o pár let později se tato metoda stane součástí léčby využívané i v oblasti medicíny u ortopedů, fyzioterapeutů a masérů. Pomocí kineziotapingu se dociluje funkčnosti svalů, šlach či kloubů, které jsou v daný moment postiženy, protože nalepování pružných pásek umožňuje trvalý průtok krve i lymfy, čímž se aktivují ozdravné procesy.

osobní trénink

Osobní trénink je cvičení, které vede profesionální trenér s odpovídajícím vzděláním a odbornými znalostmi a zkušenostmi v oblasti sportu a výživy. Tréninkový program vytváří vždy na míru dle Vašich individuálních cílů, pohybových i zdravotních možností. Trenér se Vám věnuje celou hodinu a provádí Vás veškerým cvičením, koriguje správnost Vašich pohybů, motivuje Vás, stanovuje intenzitu, objem, prostředky a velikost zatížení. Díky tomu můžete snadněji a rychleji dosáhnout vysněných cílů. Bez ohledu na to, zda chcete zhubnout, vyrýsovat, nabrat svalovou hmotu, odstranit bolesti zad, připravit se kondičně na důležitý závod, uběhnout maraton, naučit se správně cvičit nebo se prostě jen cítit lépe.

Jak si osobní trénink objednat?

Trénink si můžete objednat na recepci. Pro každého klienta se snažíme vybrat trenéra, který mu bude nejlépe vyhovovat. V tom nám pomáhá dotazník, který vyplníte a kde nás mimo jiné zajímají Vaše zdravotní omezení. Na základě těchto informací pak vybíráme trenéra, ten Vás kontaktuje a dohodne si s Vámi termín osobního pohovoru.

Jak práce s trenérem probíhá?

Před prvním osobním tréninkem na Vás trenér čeká na recepci s vyplněným vstupním dotazníkem. Trenér provede diagnostiku pohybového aparátu, aby poznal, jak je ve skutečnosti Vaše tělo funkční a jak trénink od základu nastavit (čemu se vyhnout, na co se zaměřit). Sleduje, jak se Vaše tělo chová při zatížení. Další fází osobního tréninku je aktivace hlubokého stabilizačního systému (HSS), který je důležitý pro technicky správné, bezpečné a efektivní cvičení. Pokud tento systém středu těla funguje správně, velmi brzy zvládnete náročnější cviky, a případně i větší váhy. V opačném případě se i lehký cvik může stát nebezpečným. Klademe velký důraz na kvalitu provedení cviků a maximálně se přizpůsobujeme potřebám a schopnostem klienta.

REZERVUJ SI SVŮJ TRÉNINK